پیگیری و بررسی برگزاری مراسم اربعین شهدای میناب توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان
به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، در سفری به شهرستان میناب، در جلسات هماهنگی برگزاری مراسم اربعین «قائد شهید امت» و همچنین اربعین شهدای دانشآموز و معلم مدرسه «شجره طیبه» میناب شرکت کرد.
در این جلسات که با حضور حجتالاسلام محمد ابراهیمی نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان محلی، ادارات فرهنگی و نهادهای مردمی برگزار شد، بر لزوم برنامهریزی منسجم برای پاسداشت این دو مناسبت، استفاده از ظرفیت تشکلهای دانشآموزی و هماهنگی بیندستگاهی برای برگزاری باشکوه مراسم تأکید شد.
معاون استاندار هرمزگان ضمن تسلیت مجدد شهادت این عزیزان، اظهار داشت: اربعین شهید امام خامنهای و شهدای دانشآموز میناب، فرصتی برای تبیین مکتب شهادت و مقاومت در نسل جوان است و باید با همکاری همه دستگاهها، مراسمی در خور شأن این شهدا برگزار شود.