استاندار فارس: فرماندهان ما در میدان نبرد پیشتاز هستند

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
|
۱۸:۰۱:۳۷
| کد خبر: ۲۳۲۸۶۰۵
استاندار فارس:  فرماندهان ما در میدان نبرد پیشتاز هستند
برنا-گروه استانها: استاندار فارس در آیین تشییع رئیس شهید سازمان اطلاعات سپاه، با تاکید بر پیشتازی فرماندهان ایرانی در خط مقدم، حملات ناجوانمردانه به محل کار فرماندهان شهید را فاقد ارزش نظامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برناازفارس، حسینعلی امیری پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع سردار سرلشکر مجید خادمی که با حضور مردم قدرشناس شیراز برگزار شد، با اشاره به حضور فرماندهان در میدان و در میان مردم اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های بارز فرماندهان نیروهای مسلح ما این است که برخلاف سایر نقاط دنیا که فرماندهان در عقب نیروها می‌ایستند، در نظام ما فرماندهان پیشاپیش و جلوتر از زیر مجموعه خود در عرصه حضور دارند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای اقتدار که در نبرد ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی رمضان به شهادت رسیدند افزود: این عزیزان ناجوانمردانه در محل کار خود شهید شدند که این اقدامات ناجوانمردانه و فاقد هرگونه ارزش نظامی است.

پیکر پاک سردار سرلشکر شهید مجید خادمی که امروز با حضور استاندار فارس، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و مردم قدرشناس در شیراز بدرقه شد، فردا جمعه به سوی روستای زادگاهش در شهرستان فسا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر