بازگشت فعالیت ادارات اصفهان به ظرفیت ۱۰۰ درصدی از شنبه ۲۲ فروردین/ جزئیات ساعت کاری و نحوه دورکاری اعلام شد
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ابراهیم معتمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، در تشریح نحوه فعالیت ادارات استان در روزهای آتی اظهار داشت: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته و براساس دستورالعملهای ابلاغی، از روز شنبه ۲۲ فروردینماه ۱۴۰۵، فعالیت تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت کارکنان انجام خواهد شد.
وی درباره ساعت کاری جدید افزود: فعالیت ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز شده و تا ۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت. همچنین فعالیت کارکنان در روزهای پنجشنبه، مطابق روال گذشته، به صورت دورکاری انجام میشود.
معتمدی با اشاره به شرایط خاص برخی نهادها در پی وقایع اخیر خاطرنشان کرد: در خصوص دستگاههایی که در پی جنگ تحمیلی اخیر دچار آسیب شدهاند، نحوه حضور کارکنان باید با نظر مستقیم رئیس دستگاه بهگونهای مدیریت شود که تحت هیچ شرایطی خللی در روند ارائه خدمات به شهروندان ایجاد نشود.
معاون استاندار اصفهان در پایان تأکید کرد: دستگاههای خدماترسان اضطراری از جمله مراکز درمانی، شهرداریها، نیروهای نظامی و انتظامی و تمامی واحدهای عملیاتی، از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و مطابق مأموریتهای ذاتی و برنامههای داخلی خود به ارائه خدمت ادامه میدهند.
انتهای پیام