استاندار خوزستان: واحدهای آسیبدیده پتروشیمی ماهشهر را بهتر از گذشته خواهیم ساخت
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در حاشیه بازدید از پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر که در آخرین ساعت جنگ تحمیلی و قبل از آغاز آتشبس مورد حمله هوایی دشمن قرار گرفت، چهارشنبه نوزدهم فروردین ماه اظهار کرد: ساعت یازده و چهل و پنج دقیقه شب دشمن زبون به واحد پتروشیمی امیرکبیر حمله کرد و بلافاصله نیروهای آتشنشانی وارد عمل شدند و عملیات اطفای حریق شروع شد.
او گفت: این جنایات نشاندهنده استیصال دشمن زبون است که اینگونه واحدهای صنعتی و تولیدی که متعلق به مردم عزیز هستند را مورد هدف قرار میدهد و در واقع سفره و معیشت مردم را نشانه گرفته است.
استاندار خوزستان در پایان افزود: انشاءالله با همت متخصصین داخلی این واحدها را بهتر از گذشته خواهیم ساخت و به دشمن نشان خواهیم داد که در عرصه سازندگی همچون میدان نظامی محکم و استوار میایستیم.
انتهای پیام/