دیدار مدیرکل ورزش وجوانان با دادستان مرکز استان ایلام
به گزارش برنا از ایلام ، در این نشست، بر ضرورت نظارت مستمر بر اماکن ورزشی و رسیدگی دقیق به خسارتهای واردشده به باشگاههای دولتی و خصوصی تأکید شد.
دادستان استان ایلام با تسلیت شهادت قائد امت(رضوان الله تعالی علیه) و جمعی از هموطنان خصوصا شهدای ورزشکار به خانواده جامعه ورزش بهدلیل شهادت دو ورزشکار ایلامی در جریان رخدادهای جنگ رمضان، بر حمایت قضایی و قانونی از فعالیتهای سالم ورزشی و مراقبت از زیرساختهای مربوطه تأکید کرد.
عبدالوهاب بخشنده با قدردانی از حضور آرام، مسئولانه و قانونمند جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در اجتماعات شبانه، نقش ورزشکاران را در ایجاد همبستگی اجتماعی قابل تقدیر دانست.
جلال رستمی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز ضمن ارائه گزارش برنامه های اجرا شده در جنگ رمضان با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش همواره مطیع قانون و همراه همیشگی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه است، از همکاری دستگاه قضایی در حمایت از فعالیتهای ورزشی تشکر کرد.
در این گفتوگو، دو طرف درباره تقویت نظارت بر اماکن و باشگاهها، رسیدگی به خسارتهای وارده بر مجموعههای ورزشی و برنامهریزی برای حفظ آرامش محیطهای ورزشی در شرایط خاص بحث و تبادل نظر کردند.
انتهای پیام