دیدار مدیرکل ورزش وجوانان با دادستان مرکز استان ایلام

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
|
۱۰:۱۱:۱۱
| کد خبر: ۲۳۲۸۷۰۴
دیدار مدیرکل ورزش وجوانان با دادستان مرکز استان ایلام
برنا_گروه استانها :در دیدار مدیرکل  ورزش و جوانان  با عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام، آخرین وضعیت خسارت اماکن ورزشی و پیامدهای ناشی از جنگ رمضان بر فعالیت‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برنا از ایلام ، در این نشست، بر ضرورت نظارت مستمر بر اماکن ورزشی و رسیدگی دقیق به خسارت‌های واردشده به باشگاه‌های دولتی و خصوصی تأکید شد.

دادستان استان ایلام با تسلیت شهادت قائد امت(رضوان الله تعالی علیه) و جمعی از هموطنان خصوصا شهدای ورزشکار به خانواده جامعه ورزش به‌دلیل شهادت دو ورزشکار ایلامی در جریان رخدادهای جنگ رمضان، بر حمایت قضایی و قانونی از فعالیت‌های سالم ورزشی و مراقبت از زیرساخت‌های مربوطه تأکید کرد.

عبدالوهاب بخشنده با قدردانی از حضور آرام، مسئولانه و قانون‌مند جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در اجتماعات شبانه، نقش ورزشکاران را در ایجاد همبستگی اجتماعی قابل تقدیر دانست.

جلال رستمی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز ضمن ارائه گزارش برنامه های اجرا شده در جنگ رمضان با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش همواره مطیع قانون و همراه همیشگی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه است، از همکاری دستگاه قضایی در حمایت از فعالیت‌های ورزشی تشکر کرد.

در این گفت‌وگو، دو طرف درباره تقویت نظارت بر اماکن و باشگاه‌ها، رسیدگی به خسارت‌های وارده بر مجموعه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای حفظ آرامش محیط‌های ورزشی در شرایط خاص بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر