مهران غفوریان از نیرو‌های مسلح و مردم ایران قدردانی کرد

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
|
۱۰:۱۲:۴۵
| کد خبر: ۲۳۲۹۳۰۶
مهران غفوریان از نیرو‌های مسلح و مردم ایران قدردانی کرد
برنا - گروه فرهنگ و هنر: مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از نیرو‌های مسلح و ارتش کشور و همچنین مردم ایران قدردانی کرد.

مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: می‌بوسم دست تک تک نیروهای مسلح و ارتش کشور عزیزم  و همچنین دست تک تک مردم ایران را خسته نباشید.

او همچنین با انتشار تصویری از برج آزادی، نوشت: تهران زیبای من همیشه می‌مانی آباد، زنده خندان و استوار و تا آخرین قطره خون جانم فدای ایران.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر