کاروان موتوری و خودرویی ورزشکاران قزوین عازم تهران شد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛ جواهری معاون ورزشی، امیر اسلامی صدر معاون جوانان و خانم سیاهکلی مدیر اداره ورزش شهرستان قزوین ، مهدی شالباف رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، جمعی از اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین برای پیوستن به کاروان موتوری از میدان میرعماد قزوین عازم استان تهران شدند.

مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم بدرقه این کاروان اظهارداشت: در روزهایی که شاهد تجاوز رژیم صهیونی آمریکایی به کشورمان بودیم، مردم همیشه در صحنه میهن اسلامی از جمله مردم انقلابی استان با تجمع شبانه و راهپیمایی های بصیرانه خود، پشتیبانی همه جانبه خود را از آرمانهای نظام اسلامی و شهدا اعلام کردند و بیش از 40 روز است که حماسه های بی نظیری را شاهدیم.

وی بیان کرد: ما هم آنچه از ورزشکاران انتظار داشتیم در این حضور حماسی رقم خورد و ورزشکاران، مدیران ادارات شهرستانها، روسای هیئت ها، مدال آوران هم در تجمع شبانه در کنار مردم حضور یافتند و بصیرت انقلابی خود را نشان دادند و این اقتدار بخوبی شکل گرفته است.

علی شائی یادآورشد: همه هیئت های ورزشی با برپایی موکب ضمن پذیرایی از تجمع شبانه مردم با آنها همنوایی کردند و جامعه ورزشی استان نیز نقش آفرین بودند و در این رستاخیز مردمی مشارکت کردند و حمایت خود را نشان دادند و امروز هم پیشران حرکت های بصیرت افزایی هستید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: به ابتکار هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان امروز جمعی از ورزشکاران موتورسوار و قهرمانان رالی به تعداد 40 نفر با موتور و خودروهای آفرودی عازم استان البرز می شوند تا به پیوستن به ورزشکاران استانهای قم ، مرکز و البرز همگی عازم تهدان شده و در رژه موتوری وخودرویی که عصر امروز در خیابان انقلاب تهران برگزار می شود شرکت کنند.

وی گفت: رژه امروز در کمترین زمان ممکن شکل گرفت و تیم اعزامی آماده شد و امیدواریم رژه مردمی خوبی را از اقتدار نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

علی شائی افزود: در جنگ ۴۱ روزه ورزشکاران هم فعال و خودجوش در صحنه بودند و هر شب در موکبها حاضر شدند و این حضور بصیرانه همچنان تداوم دارد.

در ادامه موتورسواران و تعدادی از قهرمانان آفرود استان با رژه خودرویی و عبور از مقابل کلام الله مجید با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با موتور و آفرودهای خودعازم تهران شدند.
انتهای پیام