داوری: خیابان‌ها هر شب شلوغ‌تر از شب قبل بود/ تکلیف لیگ برتر بسکتبال بزودی مشخص می‌شود

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
|
۰۵:۰۰:۰۳
| کد خبر: ۲۳۳۰۱۲۷
داوری: خیابان‌ها هر شب شلوغ‌تر از شب قبل بود/ تکلیف لیگ برتر بسکتبال بزودی مشخص می‌شود
برنا - گروه ورزشی: رئیس فدراسیون بسکتبال معتقد است با مشخص شدن چهره واقعی دشمن، خیابان‌ها هر شب شلوغ‌تر از قبل شد و مردم عشق به وطن را در ایام جنگ معنا کردند.

جواد داوری در گفت و گو با برنا، درخصوص برپایی موکب فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: ۱۰ شب است موکب فدراسیون بسکتبال در میدان ولیعصر برپا شده است. ما پای کار هستیم و برنامه‌های فرهنگی را هم انجام دادیم. دو شب قبل علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی در موکب ما حضور پیدا کرد و یک جمع صمیمی و قشنگ ایجاد شد.

وی افزود: اتحاد خانواده ورزش در کنار همدلی مردم، روزهای خاصی را برای ایران اسلامی رقم زده است. با اینکه در جنگ ۱۲ روزه عده‌ ناچیزی از مردم فریب دشمن را خوردند و این اتفاقات در دی‌ماه هم ادامه پیدا کرد، الان روز به روز به تعداد نفراتی که در خیابان‌ها حضر می‌شوند افزایش پیدا کرده چون چهره واقعی دشمن برای همه نمایان شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: رفته رفته همه به فرمایشات رهبر شهید انقلاب درخصوص دشمن می‌رسند. کسانی که به مدرسه و مکان‌های ورزشی رحم نمی‌کنند و بالای چهار هزار هم‌وطن ما را شهید کردند اصلا لایق این نیستند که به آنها لقب انسان بدهیم.

وی با تمجید از ایستادگی مردم تصریح کرد: مردم ایران با تمام وجود پای کشورشان بودند و عشق به میهن را به سراسر جهان نشان دادند. در ایام‌جنگ هر شب خیابان‌ها منقش به پرچم جمهوری اسلامی بود و انشاالله در پایان این جنگی که هنوز تمام نشده، ما پیروز خواهیم بود.

داوری درخصوص پیگیری لیگ برتر بسکتبال گفت: جلسه‌ای با باشگاه‌ها برگزار کردیم و شنبه یا یکشنبه درخصوص لیگ برتر بسکتبال تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد. انشاالله بهترین تصمیم را میگیریم که به نفع بسکتبال ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر