حضور وزیر ورزش و جوانان در موکب نابینایان و کمبینایان
سبق اعلام فدراسیون نابینایان و کم بینایان، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در میدان ونک، از موکب نابینایان و کمبینایان بازدید به عمل آورد. حضور وزیر در این موکب، جلوهای ارزشمند به فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و مردمی این مجموعه بخشید و نشاندهنده اهتمام مجموعه ورزش کشور به تقویت مشارکتهای اجتماعی و مردمی بود.
موکب فدراسیون نابینایان و کمبینایان با هدف تقویت روحیه همدلی، اتحاد و همبستگی اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه ورزش و عموم شهروندان برپا شده است و در روزهای اخیر میزبان جمع قابل توجهی از ورزشکاران و اقشار مختلف مردم بوده است.

در جریان این بازدید، وزیر ورزش و جوانان از نزدیک در روند اجرای برنامهها، نحوه خدمترسانی و میزان مشارکت خادمان و ورزشکاران قرار گرفت و بر اهمیت حضور میدانی مجموعه ورزش در کنار مردم و نقش آن در افزایش سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی تأکید کرد.

در این بازدید، جمعی از مسئولان و مدیران حوزه ورزش نیز حضور داشتند که از جمله میتوان به اسبقیان، معاون قهرمانی وزارت، محمد بابایی، سرپرست فدراسیون نابینایان و کمبینایان؛ ستودهنژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛ سردار میرجلیلی، رئیس بسیج ورزشکاران؛ بهاره آبستان، نایبرئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کمبینایان و دیگر مسئولان و همکاران فدراسیون اشاره کرد.
انتهای پیام/