تحقق وعده استاندار مازندران؛ آمبولانسهای مجهز به رامسر رسید
برنا - گروه استانها : فرماندار رامسر از تحقق قول استاندار مازندران در حوزه تقویت زیرساختهای درمانی و امدادی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، قبادیان با اشاره به پیگیریهای انجامشده برای ارتقای توان خدماترسانی در حوزه سلامت و امداد، اظهار داشت: با همت و دستور استاندار محترم مازندران و در راستای عمل به تعهداتی که در سفر به رامسر اعلام کرده بودند، یک دستگاه آمبولانس کاملاً مجهز به بیمارستان شهرستان تخصیص داده شد.
وی افزود: علاوه بر این، دو دستگاه آمبولانس مجهز نیز به جمعیت هلالاحمر رامسر تحویل شد تا توان عملیاتی این مجموعه در مأموریتهای امدادی و حوادث افزایش یابد.
قبادیان تأکید کرد: تأمین این تجهیزات نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات درمانی و امدادی شهرستان خواهد داشت و بخشی از نیازهای ضروری حوزه سلامت را پوشش میدهد.
انتهای پیام
نظر شما