دیدار فرمانده ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)

|
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
|
۱۹:۰۷:۴۴
| کد خبر: ۲۳۳۰۷۶۹
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)
برنا - گروه سیاسی: فرمانده ارتش پاکستان در جریان سفر به تهران با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ع) دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سرلشکر پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در دیدار فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جریان جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم، آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و به ویژه توان دفاعی نیرو‌های مسلح دانست.

وی همچنین به حضور مردم در صحنه و حمایت‌شان از نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، بومی و ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیرو‌های مسلح برای دفاع همه جانبه آماده‌اند.

فرمانده ارتش پاکستان نیز در در این دیدار گزارشی از اقداماتی که در چارچوب پایان دادن به جنگ انجام داده و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر