کشاورز: با احترام به رقبا، شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودیم/ تداوم درخشش گیتی‌پسند در فصلی طاقت‌فرسا

|
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
|
۱۰:۵۲:۴۴
| کد خبر: ۲۳۳۱۸۹۷
کشاورز: با احترام به رقبا، شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودیم/ تداوم درخشش گیتی‌پسند در فصلی طاقت‌فرسا
برنا - گروه استانها: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با توصیف لیگ ۱۴۰۴ به عنوان فصلی طولانی و پرفشار، تیمش را به‌دلیل ثبات و عملکرد کم‌نوسان، مستحق کسب عنوان قهرمانی دانست و این جام را به تمامی هواداران فوتسال تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی موفق تیم فوتسال گیتی‌پسند، پس از پیروزی در هفته پایانی و تثبیت هفتمین قهرمانی این باشگاه در لیگ برتر فوتسال کشور، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح ابعاد این موفقیت بزرگ پرداخت.

پایان یک ماراتن طاقت‌فرسا

کشاورز با اشاره به سطح کیفی مسابقات امسال اظهار داشت: لیگ برتر امسال با تمام سختی‌ها و چالش‌هایش به پایان رسید. واقعیت این است که مسیر رسیدن به جام بسیار سخت، طولانی و برای مجموعه تیم طاقت‌فرسا بود؛ اما خدا را شاکریم که در نهایت با سربلندی از این ماراتن خارج شدیم.

شایستگی فنی و ثبات در نتیجه‌گیری

سرمربی گیتی‌پسند ضمن تمجید از عملکرد سایر تیم‌ها خاطرنشان کرد: ضمن احترام فراوانی که برای تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر قائلم، باید با صراحت بگویم که ما واقعاً مستحق این قهرمانی بودیم. تیم ما در طول فصل بسیار کم‌نوسان ظاهر شد و بازیکنانم با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش کردند.

تقدیم جام به خانواده فوتسال

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته، افزود: بسیار خوشحالم که توانستیم این افتخار را برای اصفهان تکرار کنیم. این قهرمانی ارزشمند را به همه هواداران فوتسال تقدیم می‌کنم و امیدوارم این روند موفقیت‌آمیز در آینده نیز تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است که محمد کشاورز با این قهرمانی، جایگاه خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان نسل جدید فوتسال ایران بیش از پیش تثبیت کرد.

انتهای پیام

نویسنده :
الهه مولادوست
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر