حضور ۲ کردستانی در مرحله چهارم اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
|
۱۰:۵۳:۲۸
| کد خبر: ۲۳۳۳۴۹۰
حضور ۲ کردستانی در مرحله چهارم اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور
برنا_ گروه استانها:۲ کردستانی در مرحله چهارم اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشور حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مرحله چهارم اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور با حضور هشت ورزشکار طی روزهای 22 فروردین لغایت یکم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در سالن شیرودی این شهر برگزار شد. 

اردوی انتخابی و تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان ایران به منظور معرفی ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۲۶ چین، برپا شد. 

براین اساس، «سیدامید شیخ احمدی» مربی با دانش و داور توانمند کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور و راهین حسین‌پناهی به عنوان ورزشکار به نمایندگی از این استان در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند.

 گفتنی است؛ در پایان این مرحله «راهین حسین پناهی» ژیمناستیک‌کار شایسته کردستانی توانست با کسب با درخشش به جمع پنج نفر برتر جهت برپایی اردوی نهایی راه پیدا کند.

 استان کردستان در صورت انتخاب و ثابت شدن «حسین پناهی» در ترکیب اصلی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان کشورمان، پس از گذشت ۱۰ سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا صاحب نماینده در قالب تیم ملی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر