اکیپ‌های دامپزشکی خراسان شمالی به یاری عشایر گنبدکاووس شتافتند / واکسیناسیون دام در مناطق قشلاقی

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
|
۱۵:۰۹:۲۸
| کد خبر: ۲۳۳۳۶۵۱
اکیپ‌های دامپزشکی خراسان شمالی به یاری عشایر گنبدکاووس شتافتند / واکسیناسیون دام در مناطق قشلاقی
برنا ـ گروه استان ها: سه اکیپ تخصصی دامپزشکی از خراسان شمالی به مناطق عشایری گنبدکاووس در استان گلستان اعزام شدند تا نسبت به واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی به دام‌های عشایر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی، این اقدام پس از بازدید میدانی معاون فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل امور عشایر و مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی از میان عشایر و در پاسخ به دغدغه‌های آنان درباره پیشگیری از بیماری‌های دامی صورت گرفته است.

در جریان این بازدیدها، عشایر مناطق قشلاقی ملاموسی و آخوندآباد خواستار تسریع در ارائه خدمات دامپزشکی شدند که در نتیجه هماهنگی بین‌بخشی، سه اکیپ دو نفره برای واکسیناسیون دام به استان گلستان عزیمت کردند.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی با قدردانی از همراهی دستگاه‌های مرتبط، به‌طور ویژه از دکتر رمضانی، مدیرکل دامپزشکی استان به دلیل حضور میدانی و اقدام به‌موقع در اعزام اکیپ‌ها تشکر کرد.

این اقدام جهادی در راستای حمایت عملی از جامعه عشایری، صیانت از سرمایه دامی و ارتقای سطح سلامت دام در مناطق کوچ‌رو انجام شده است.

نویسنده :
مهرداد بیکلری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر