کاشت نهال به نام شهدای جنگ رمضان توسط جوانان هلالاحمر اراک در دهۀ کرامت
برنا ـ گروه استانها: بهمناسبت دهۀ کرامت و در گرامیداشت یاد شهدای جنگ رمضان، جوانان جمعیت هلالاحمر شهرستان اراک اقدام به کاشت نهال کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، اعضای جوانان جمعیت هلالاحمر شهرستان اراک همزمان با دهۀ کرامت و بهپاس بزرگداشت مقام شهدای جنگ رمضان، با برگزاری آیینی نمادین، یاد و نام این عزیزان را زنده نگه داشتند.
در این مراسم که با حضور جمعی از داوطلبان و مسئولان واحد جوانان برگزار شد، هر اصله نهال به نام یکی از شهدای جنگ رمضان نامگذاری گردید. هدف از این برنامه، ترویج فرهنگ ایثار، حفاظت از محیطزیست و پاسداشت یاد شهدا اعلام شد.
رئیس جمعیت هلالاحمر اراک در حاشیۀ این رویداد ضمن قدردانی از مشارکت پرشور جوانان، این حرکت را تلفیقی از تکریم مقام شهید و ترویج مسئولیتپذیری اجتماعی در میان نسل جوان توصیف کرد و گفت: «امید است این نهالها همچون یاد و راه شهدا، ماندگار و پربار باشند.»
این برنامه در فضایی صمیمی و با قرائت فاتحه به روح پاک شهدا به پایان رسید.
نظر شما