صعود مشترک به قله شهباز به مناسبت روز هوای پاک/ کوهنوردان بام استان مرکزی را پاکسازی کردند
برنا ـ گروه استانها: همزمان با روز هوای پاک، اعضای هیئت ورزشهای همگانی شهرستان شازند و باشگاه کوهنوردی شهباز با صعود به قله ۳۳۸۸ متری شهباز به عنوان بلندترین نقطه استان مرکزی، این مناسبت را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، این برنامه روز جمعه، چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ برگزار شد و کوهنوردان مسیر جنوبی قله شهباز را پیمایش کرده و با موفقیت به بام استان صعود کردند.
شرکتکنندگان در این آیین، ضمن تأکید بر اهمیت حفظ محیطزیست و نقش ورزشکاران در ترویج فرهنگ صیانت از طبیعت و هوای پاک، مسیر پیمایششده را پاکسازی کردند.
این صعود در فضایی صمیمی و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام شد و تمامی کوهنوردان در سلامت کامل به مبدأ بازگشتند.
نظر شما