ابلاغ بودجه 6 هزار میلیاردی شهرداری گرگان توسط استاندار گلستان

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
|
۱۳:۰۲:۴۵
| کد خبر: ۲۳۳۳۹۸۰
ابلاغ بودجه 6 هزار میلیاردی شهرداری گرگان توسط استاندار گلستان
برنا – گروه استانها : استاندار گلستان با اشاره به افزایش ۴۴ درصدی بودجه شهرداری گرگان به ۶ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۵، گفت: تحقق این بودجه در وضعیت جنگی فعلی، کاری بسیار دشوار، مهم و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ علی‌اصغر طهماسبی در آیین ابلاغ بودجه سال جاری شهرداری گرگان با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، اظهار امیدواری کرد این افزایش بودجه، زمینه‌ساز پیشرفت ملموس گرگان و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه گرگان ظرفیت و قابلیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد، افزود: از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و صنایع می‌توان برای انجام اقدامات زیربنایی و عمرانی در این شهر بهره برد.

استاندار گلستان با تاکید بر لزوم هزینه‌ هدفمند بودجه ۶ همتی، خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر گفت: این بودجه باید صرف طرح‌های مهم و نیمه‌کاره گرگان شود

وی با قدردانی از اقدام شهرداری در بازگشایی «کوی طبیعت» در دوره مدیریت فعلی، این طرح را یک اقدام بزرگ و موثر در کاهش معضل ترافیک شهری ارزیابی کرد.

طهماسبی همچنین بر لزوم بازگشایی معابر شهری و رسیدگی ویژه به بافت فرسوده و قدیم گرگان، رسیدگی به فضای سبز و پارک‌ها به عنوان عاملی برای امیدواری و نشاط مردم، تقویت حوزه فرهنگ و مقوله‌های فرهنگی در بودجه شهرداری، پیگیری جدی تکمیل کمربندی دوم گرگان و توسعه آن و حل معضل پارک پسماند به عنوان یک چالش اساسی زیست‌محیطی تاکید کرد.

استاندار گلستان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای پیش‌روی گرگان، تاکید کرد: باید بیش از ۲۰ هکتار زمین در اختیار شهرداری قرار گیرد تا شاهد اجرای طرح‌های مهمی همچون احداث تله‌کابین در گرگان و ساخت بلندمرتبه‌سازی اصولی و برنامه‌ریزی‌شده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این طرح‌ها نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و همراهی شورای شهر است.

انتهای پیام /

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر