آغاز به‌کار میز ارتباطات مردمی مسئولان استان قم در تجمعات شبانه

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
|
۱۵:۵۲:۱۰
| کد خبر: ۲۳۳۴۹۹۳
آغاز به‌کار میز ارتباطات مردمی مسئولان استان قم در تجمعات شبانه
برنا - گروه استانها: میز ارتباطات مردمی و ملاقات چهره به چهره در تجمعات شبانه با حضور استاندار قم به منظور ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، میز ارتباطات مردمی و ملاقات چهره به چهره در تجمعات شبانه در موکب «جان من ایران من» واقع در خیابان شهید صدوقی نبش کوچه ۳۵ با حضور استاندار قم به منظور رسیدگی به مشکلات مردمی آغاز به‌کار کرد.

استاندار قم، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در تجمعات شبانه خیابانی گفت: در این ایام که شاهد حضور باشکوه مردم در صحنه هستیم، وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که ارتباط خود را با شهروندان بیش از پیش تقویت کنند و با حضور در میان مردم، پای درد دل آنها بنشینند.

اکبر بهنام جو تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها موظف به حضور در کنار مردم هستند، افزود: بسیاری از نهاد‌ها با برپایی موکب‌ها و میز‌های خدمت در حال ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات مردم هستند. هدف ما این است که از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای گره‌گشایی از مشکلات همشهریان عزیز استفاده کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های خود و تیم مدیریتی استان تصریح کرد: بنده به همراه معاونین استاندار، در شب‌های پیش رو در مناطق مختلف شهر حضور خواهیم داشت تا ضمن گفت‌و‌گو با مردم، از نزدیک با دغدغه‌های آنها آشنا شویم. 

بهنام‌جو در پایان خاطرنشان کرد: امشب در میدان شهید مطهری و فردا شب در میدان ارتش، همراه با معاونین در خدمت مردم شریف قم خواهیم بود. برنامه ما بر این است که هفته‌ای سه شب به‌صورت مستقیم در کنار مردم حضور داشته باشیم و برای پیگیری و حل مشکلات آنان گام‌های عملی برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر