با حمایت های استاندار و همت متخصصان ایرانی،چهارمین واحد گازی نیروگاه نکا با سرمایهگذاری ۱۰ همت به مدار تولید پیوست
برنا - گروه استانها : استاندار مازندران با اشاره به بهرهبرداری از چهارمین واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی نکا اظهار داشت: واحد گازی جدید این نیروگاه با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات و با حجم سرمایهگذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان به شبکه سراسری برق کشور متصل شد که گامی مهم در تقویت پایداری شبکه برق و توسعه زیرساختهای انرژی کشور به شمار میرود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، مهدی یونسی رستمی، افزود: بخش قابل توجهی از فرآیند نصب و راهاندازی این واحد در شرایط حساس و همزمان با جنگ رمضان انجام شد و با وجود تهدیدات مکرر دشمنان علیه تأسیسات صنعت برق کشور، متخصصان و کارکنان این پروژه با روحیهای جهادی، غیرتمندانه و بیوقفه پای کار ایستادند.
استاندار مازندران تأکید کرد: تلاش شبانهروزی نیروهای فنی و مهندسی سبب شد مراحل نصب و راهاندازی این واحد تنها در مدت ۹۹ روز به پایان برسد؛ رکوردی ملی که نشاندهنده توانمندی بالای متخصصان داخلی و اراده جدی برای پیشبرد پروژههای بزرگ ملی است.
مقام عالی دولت در مازندران این دستاورد را نمادی از همت، خودباوری و اقتدار فنی کشور در صنعت برق دانست.
انتهای پیام
نظر شما