فرماندار اراک: با اراده «امام‌رضایی» سرفراز بیرون می‌آییم / : تاریخ، ناکامی طمع‌ورزان به ایران را بلعید

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
|
۲۱:۴۵:۳۵
| کد خبر: ۲۳۳۵۵۸۶
فرماندار اراک: با اراده «امام‌رضایی» سرفراز بیرون می‌آییم / : تاریخ، ناکامی طمع‌ورزان به ایران را بلعید
برنا ـ گروه استانها: عبدالرضا حاج‌علی بیگی، فرماندار اراک، با اشاره به طعم‌ناکامی تاریخِ قدرت‌های مهاجم به ایران تأکید کرد که ملت ایران امروز نیز با توکل بر اراده امام‌رضایی، پیروز و سرفراز از این جنگ خارج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، عبدالرضا حاج‌علی بیگی، فرماندار اراک، عصر چهارشنبه در رزمایش سراسری اقتدار «جان فدا برای ایران امام‌رضایی» در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: پیش از هرگونه اقدامی، دشمنان باید تاریخ این سرزمین را با دقت و تأمل مطالعه کنند.

وی افزود: از امپراتوری روم و اسکندر گرفته تا دولت‌های عثمانی و یونان باستان، هر کشوری که به ایران طمع ورزیده، ناکام مانده و تاریخ، نامش را از صفحه روزگار محو کرده است.

فرماندار اراک تصریح کرد: دشمنان و اهریمنان بسیاری برای آنکه نامی در تاریخ از خود بر جای بگذارند به ایران حمله کردند، اما امروز اثری از آنها باقی نمانده است.

حاج‌علی بیگی با تأکید بر جایگاه والای امام رضا (ع) گفت: جغرافیای ایران، سرزمینی نیست که با تهدید، جنگ و تهاجم به تسخیر درآید. ولادت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) تجلی‌گاه اراده و باور ملی و نمادی از قدرت اراده این ملت است. مردم ایران امروز نیز با تکیه بر همین اراده امام‌رضایی، سرفراز و پیروز از این نبرد بیرون خواهند آمد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر