استاندار خوزستان: واحدهای آسیبدیده جنگ تحمیلی از تعدیل نیرو خودداری کنند / تاکید بر اجرای سیاست رهبری برای حفظ ثبات شغلی
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید محمدرضا موالیزاده در پایان نشست کمیسیون کارگری خوزستان که روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: آخرین وضعیت واحدهای مختلفی که در جریان جنگ به صورت مستقیم یا غیرمستقیم آسیب دیدهاند، بررسی شد.
او ضمن اشاره به سیاستهای رهبر معظم انقلاب، گفت: آنچه از ناحیه رهبر معظم انقلاب مشاهده کردیم این است که حتیالامکان واحدها و صاحبان کسبوکارهای آسیبدیده اعم از تولیدی و خدماتی به سمت تعدیل نیرو نروند و ما تابع این سیاست بوده و هستیم.
استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای این رویکرد، افزود: از روز اول اعلام کردیم که واحدها تا جایی که امکان دارد نباید به سمت بیمه بیکاری و تعدیل نیروی انسانی بروند و خوشبختانه بخش اعظم واحدهای ما به این سمت نرفتند و متعهد شدند کارگران و مجموعه خود را حفظ کنند.
مقام عالی دولت چهاردهم در استان خوزستان بیان کرد: این ثبات شغلی باعث ایجاد آرامش در استان شد و مابقی واحدهایی که درخواست دادهاند نیز قرار شد بررسی شوند تا در همان چارچوب عمل کنیم؛ یکی از بحثهای عمده جلسه حفظ ثبات شغلی کارگران عزیز در گستره استان بود.
موالی زاده در ادامه با تبریک هفته کار و کارگر ادامه داد: روز کارگر را به همه کارگران عزیز استان – این جامعه شریف متعهد، انقلابی و ولایتمدار – تبریک میگویم و در مقابل آنها سر تعظیم فرود میآورم.
او با اشاره به جانفشانیهای جامعه کارگری در جنگ تحمیلی سوم اضافه کرد: جامعه کارگری ما چه در استان و چه در کشور، جامعهای پویا، خلاق، مبتکر و متعهد است و تولید بر شانههای این کارگران عزیز استوار است.
استاندار خوزستان در پایان ضمن تمجید از ایستادگی کارگران در شرایط سخت جنگی، افزود: من جاهایی حضور پیدا میکردم و میدیدم کارگران با چه صلابتی، ارادهای و شجاعتی ایستادهاند و مشغول تولید هستند؛ به من میگفتند"احساس میکنیم پای لانچر ایستادیم و داریم کار میکنیم" که این روحیه واقعاً قابل تقدیر است.

انتهای پیام/