دعوت دو دومیدانی کار لرستانی به اردوی تیم ملی جوانان

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
|
۰۷:۲۷:۴۰
| کد خبر: ۲۳۳۶۱۶۶
دعوت دو دومیدانی کار لرستانی به اردوی تیم ملی جوانان
برنا-گروه استانها:رییس هیات دومیدانی لرستان گفت:دو ورزشکار مستعد لرستانی، محمدصالح کمره و امیدرضا مرادی، دعوت شده‌اند تا در مرحله نهایی اردوی تیم ملی جوانان دومیدانی کشور شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان ؛سیاوش سپهوند، رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان از دعوت دو ورزشکار دوومیدانی‌کار لرستانی آقایان محمدصالح کمره و امیدرضا مرادی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی جوانان کشور خبر داد و گفت: این اردو به منظور آمادگی کامل برای رقابت‌های مهم آسیایی، از ۱۳ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در باشگاه ورزشی گل‌گهر سیرجان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دو ورزشکار جوان در ماده ۸۰۰ متر و ۴۰۰ متر به همراه مربیان خود، حسین گودرزی و تورج سپهوند، برای کسب بهترین نتیجه و مدال‌ آوری در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

سپهوند ادامه داد: این استعدادهای لرستانی، با پتانسیل‌های ارزنده‌ای که دارند، امید بزرگ استان برای کسب جایگاه‌های برتر در این رقابت‌ها هستند. قطعاً حضور آنها در این مسابقات، نه تنها موجب افتخار استان بلکه زمینه‌ساز و انگیزه‌ای برای توسعه ورزش در لرستان خواهد بود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان لرستان در پایان ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزشی استان و به ویژه دوومیدانی‌کاران لرستان، اظهار امیدواری کرد که با تلاش مستمر، شاهد درخشش ورزشکاران استان در سطوح آسیایی و جهانی باشیم. 

انتهای پیام 

خبرنگار:امیرمحمود داودی نژاد

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر