استاندار کرمان: باید تمامی تمرکز خود را بر حفظ رضایت عمومی و تامین نیاز‌های اساسی مردم قرار دهیم

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
|
۱۶:۵۰:۵۹
| کد خبر: ۲۳۳۶۵۲۸
استاندار کرمان: باید تمامی تمرکز خود را بر حفظ رضایت عمومی و تامین نیاز‌های اساسی مردم قرار دهیم
برنا - گروه استان‌ها: استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مسئولیت همه ما در برهه زمانی کنونی سنگین بوده و هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست افزود: در شرایط جنگی، سستی و کاهلی در هر دستگاهی آثار زیان‌باری بر جامعه و نظام توزیع کالا به جای خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی طالبی در ستاد تنظیم بازار استان کرمان که گزارش فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها در سطح استان ارائه شد، عنوان کرد: در بحث جنگ و آثار تحمیلی آن بر بازار و معیشت مردم با شرایط نسبتا حساسی روبه‌رو هستیم.

وی به تغییر استراتژی دشمن از اقدام نظامی و هدف قرار دادن مراکز حساس به سمت ایجاد نارضایتی در بین مردم پرداخت و با بیان اینکه «نقطه آسیب‌پذیری ما بازار و معیشت مردم است» گفت: برای مقابله با این راهبرد دشمن، باید همه توجهمان را بر روی حفظ رضایت مردم و تامین نیاز‌های اساسی آنها متمرکز کنیم. 

استاندار کرمان افزود: در حوزه بازار و معیشت همواره دیده‌ایم که چگونه از این ناحیه آسیب‌هایی به کشور وارد و به بهانه مسائل اقتصادی، هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل شد که آخرین آن حوادث دی ماه بود که از بازار به بهانه اقتصادی شروع شد. 

وی خاطرنشان کرد: برای مدیریت مناسب بازار، باید هم توجه و اهتمام بالاتری نسبت به انجام وظایف و مسئولیت‌ها داشته و هم نیازمند آرایش جدید در حوزه مدیریت و نظارت بر بازار هستیم. 

طالبی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولیت همه ما در برهه زمانی کنونی سنگین بوده و هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست افزود: در شرایط جنگی، سستی و کاهلی در هر دستگاهی آثار زیان‌باری بر جامعه و نظام توزیع کالا به جای بگذارد. 

وی ابراز امیدواری کرد با مدیریت مناسب، همانند دو ماه گذشته مدیریت مناسبی را داشته باشیم و کمبودی در سطح بازار‌های مرکز استان و شهرستان‌ها نداشته و بتوانیم پایداری را در بازار استان حفظ کرده و توجهمان نسبت به تأمین کالا معطوف باشد. 

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر