هشدار شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی به کشاورزان: بدون تضمین آب، کشت نکنید

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
|
۱۸:۱۰:۲۹
| کد خبر: ۲۳۳۶۵۶۰
هشدار شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی به کشاورزان: بدون تضمین آب، کشت نکنید
برنا ـ گروه استان ها: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی با اشاره به خالی بودن حدود ۸۰ درصد مخازن سدهای استان، به کشاورزان پایین‌دست سدها هشدار داد که پیش از هرگونه آماده‌سازی زمین، هماهنگی لازم را با ادارات بهره‌برداری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،واسطه با اعلام این مطلب افزود: شرایط ذخایر آبی سدهای بیدواز، شیرین‌دره و بارزو به‌گونه‌ای است که کشاورزان این مناطق بدون اخذ تضمین و هماهنگی قبلی اقدام به کشت نکنند.

وی تأکید کرد: بارش‌های ملایم اخیر تأثیر قابل‌توجهی در افزایش حجم آب پشت سدها نداشته و وضعیت منابع آبی استان همچنان نگران‌کننده است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در پایان گفت: هماهنگی با ادارات بهره‌برداری، تنها راه جلوگیری از خسارت‌های احتمالی برای کشاورزان است.

نویسنده :
مهرداد بیکلری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر