موج همدلی و خدمترسانی در ساری؛ میز خدمت، گرهگشای مشکلات مردم در شب شصت و سوم در ساری
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، حضور مقامات استانی و شهری از جمله عبدالرضا دادبود، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری مازندران، و بهروز اسکندرنیا، فرماندار شهرستان ساری، در کنار جمعی دیگر از مسئولان، نشان از اهتمام ویژه مسئولان به شنیدن صدای مردم و تلاش برای رفع موانع آنان داشت.
**میز خدمت؛ نماد دسترسی آسان مردم به مسئولان
برپایی میز خدمت در حاشیه این تجمع مردمی، فرصتی مغتنم برای شهروندان ساروی فراهم آورد تا بتوانند بدون واسطه و به صورت مستقیم، مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.
در این راستا، بسیاری از مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیریهای صورت گرفته، گرههای بسیاری از کار مردم باز شد.
این رویکرد، تجلی عملی شعار دولت و دسترسی آسان آحاد جامعه به مدیران و کارگزاران نظام اسلامی است که با جدیت پیگیری میشود.
این برنامه که در فضایی صمیمی و با حضور فعالانه مردم و مسئولان برگزار شد، بار دیگر بر پیوند ناگسستنی مردم با نظام و همچنین عزم جدی مسئولان برای خدمترسانی صادقانه تأکید کرد.
انتهای پیام