تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان درباره راه‌های پایان دادن به جنگ

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
|
۱۵:۵۰:۰۰
| کد خبر: ۲۳۳۶۹۵۶
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان درباره راه‌های پایان دادن به جنگ
برنا- گروه بین الملل: وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با همتای آلمانی خود وی را در جریان تلاش‌های فعال تهران برای پایان‌بخشی به جنگ قرار داد.

«سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «یوهان واده فول» وزیر امور خارجه آلمان، عصر امروز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت در یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن تشریح آخرین مواضع، دیدگاه‌ها و ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، همتای آلمانی خود را در جریان تلاش‌های فعال تهران برای پایان‌بخشی به جنگ تحمیلی از سوی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار داد.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر