رئیس کمیته امداد کشور از ارائه خدمات روانشناختی به مددجویان در قم تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور از حجتالاسلام والمسلمین محمدطه مهری، مدیرکل کمیته امداد استان قم، در راستای ارائه خدمات روانشناختی به مددجویان تقدیر کرد.
در متن این پیام آمده است:
«وعد اللهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرٌ عَظِيمٌ
خدا به آنان که ایمان آورده و کار شایسته کردند وعده آمرزش و اجر عظیم فرموده است. آیه ۹ سوره مائده)
برادر ارجمند جناب آقای مهری، مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم
سلام علیکم
توفیق خدمت به نیکوترین و شایستهترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه برخشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راه کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند وخدمت صادقانه و مؤثر به عیال ا... نهایت استفاده را ببرند که بحمد الله این موهبت ره توشه مسیر زندگی پربارتان گردیده است.
لذا از تلاشها و اقدامات متعهدانه و ارزنده شما در خصوص ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره به مددجویان معزز تحت حمایت صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت مینماید.
سید مرتضی بختیاری،
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)»
گفتنیست، در طول جنگ تحمیلی سوم کمیته امداد استان قم، با تاکید ویژه بر کودکان و نوجوانان، 596 جلسه مشاوره فردی حضوری، 67 مورد پیگیری کیسهای حاد روانشناختی، 40 مورد تولید پادکستهای آموزشی با موضوع مدیریت اضطراب و بحران را انجام داده است.
همچنین، برگزاری 144 جلسه مشاوره کودک و نوجوان، پیگیری یک مورد پرونده خودکشی و 55 جلسۀ مشاورۀ تلفنی سامانۀ 605 از دیگر برنامههای حمایتی روانشناختی بود و متخصصان کلینیک روانشناسی رز، در موکبهای تجمعات شبانه حضور داشتند.
انتهای پیام