بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا/ امید ایران به سه نماینده در روز دوم

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
|
۲۲:۱۹:۱۴
| کد خبر: ۲۳۳۷۰۶۳
بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا/ امید ایران به سه نماینده در روز دوم
برنا - گروه ورزشی: در دومین روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا سه نماینده تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان روز دوشنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

طبق اعلام فدراسیون بوکس، در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا فردا (دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در شهر تاشکند و در ورزشگاه «کومپتیشن ونو» سه نماینده کشورمان در رده سنی نوجوانان به مصاف حریفان‌ خود خواهند رفت. 

ابوالفضل مالکی در وزن ۵۲ کیلوگرم در نخستین روز از مسابقات به مصاف «محمد الماری» از قطر خواهد رفت. وی در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ژاپن و سریلانکا خواهد رفت. 

متین چمی‌پا در وزن ۵۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه با «بهروز کنوف» از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد. وی در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار فیلیپین و قرقیزستان خواهد رفت. در وزن ۴۳ کیلوگرم نیز ابوالفضل داوودی در نخستین مبارزه باید با نماینده کره جنوبی مبارزه کند.

در این دوره از مسابقات ۴۶۰ بوکسور از ۲۱ کشور حضور پیدا کرده اند که تیم ملی ایران با ۱۴ بوکسور در رده سنی نونهالان و نوجوانان، دختران و پسران شرکت کرده‌اند. 

لازم به ذکر است، امروز(یک شنبه) در نخستین روز از این رقابت ها در وزن ۵۰ کیلوگرم فاطمه داودی در گام نخست به مصاف نماینده کشور هندوستان رفت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

بیژن عبدالمالکی نیز به عنوان مربی هدایت تیم ملی نوجوانان پسران را برعهده دارد. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر