ملی پوشان تیم تپانچه در تهران به اردو می روند

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
|
۱۲:۴۵:۵۲
| کد خبر: ۲۳۳۷۳۰۳
ملی پوشان تیم تپانچه در تهران به اردو می روند
برنا - گروه ورزشی: اردوی تیم ملی ملی تپانچه ایران از فردا آغاز می شود.

 به گزارش برنا، ملی پوشان تیم تپانچه ایران روی خط استارت قرار دارند.

 نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه از از فردا (سه‌شنبه)، ۱۵ اردیبهشت ماه در تهران آغاز و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وحید گل‌خندان از فارس، جواد فروغی از تهران، سجاد پورحسینی از گیلان، محمد رسول عفتی از کرمانشاه، هانیه رستمیان از مازندران، زینب طوماری از گیلان، سامیه یاسی از هرمزگان و زینب شکاری از اصفهان تیراندازان دعوت شده به این اردو هستند.

مریم سلطانی به عنوان سرمربی و مصطفی منتظر علیه به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر