تسریع در فرایند صدور اسناد مالکیت مسکن های ملی مهرگان؛ گرهگشایی با تعامل دستگاههای اجرایی و شهرداری محمدیه
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای حل چالشهای دیرینه و مطالبات شهروندان، جلسه تخصصی بررسی و رفع مشکلات صدور اسناد مالکیت مسکن های ملی ناحیه شهری مهرگان با حضور محمد پیری،شهردار محمدیه و جمعی از کارشناسان استان قزوین ونهادهای متولی به میزبانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
محمد پیری، شهردار محمدیه در حاشیه این نشست با تاکید بر ضرورت احقاق حقوق شهروندان اظهار داشت: تثبیت مالکیت و صدور اسناد رسمی برای واحدهای مسکن ملی مهرگان، یکی از دغدغههای اصلی مدیریت شهری و حق مسلم ساکنان این منطقه است.

وی افزود: فقدان اسناد مالکیت در سالهای اخیر مشکلات متعددی را در حوزه خرید و فروش قانونی و بهرهمندی از تسهیلات بانکی برای مردم ایجاد کرده است؛ لذا شهرداری محمدیه با تمام توان و در چارچوب اختیارات قانونی، آماده هرگونه همکاری با دستگاههای متولی از جمله ادارات کل تعاون و ثبت اسناد است.
پیری با اشاره به لزوم هماهنگی میان دستگاهی جهت حل نهایی این مشکل تصریح کرد: بررسیهای کارشناسی نشان میدهد که بخشی از گرههای موجود ناشی از عدم پایانکار برخی پروژهها و تداخلات اداری میان تعاونیها و دستگاههای ذیربط است. هدف ما این است که با اتخاذ رویکرد تعاملی و تدوین یک نقشه راه مشخص، موانع فنی و ثبتی را از پیش پای مالکان برداریم تا شهروندان عزیز مهرگان پس از سالها انتظار، طعم شیرین مالکیت رسمی و قانونی خانههای خود را بچشند.
انتهای پیام