تزریق برق نیروگاه خورشیدی شمس آباد به شبکه سراسری قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۵
برنا - گروه اقتصادی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا از روند احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت نیروگاه خورشیدی شمس آباد و خطوط انتقال بازدید کردند.
با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی احداث نیروگاه خورشیدی ۶۳ مگاواتی شمس آباد، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به همراه محسن طرزطلب معاون وزیر نیرو و رئیس ساتبا از روند احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت نیرو گاه خورشیدی شمس آباد و خطوط انتقال بازدید کردند.
هدف از این بازدید چگونگی تزریق برق تولیدی نیروگاه مذکور توسط خطوط انتقال احداث شده به پست شمس آباد ۳ بود.
همچنین در این بازدید که علیرضا پرنده مطلق معاون فنی و مهندسی ساتبا و جلیل جعفری مدیر برق کهریزک نیز حضور داشتند، جلسهای برای تسریع و هماهنگی بیشتر برای بهره برداری و تزریق برق این نیروگاه خورشیدی به شبکه سراسری قبل از آغاز تابستان ۱۴۰۵ برگزار شد.
انتهای پیام/
نظر شما