معاون بهداشتی علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد: پیشرفت قابل توجه در نخستین هفته طرح واکسیناسیون
برنا-گروه استانها:دکتر فیضالرحمان رسولیزاده معاون بهداشت از پیشرفت قابلتوجه در هفته نخست طرح واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون در حوزه تحت پوشش دانشگاه علومپزشکی ایرانشهر خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ دکتررسولی زاده گفت: خوشبختانه با همت و تلاش شبانهروزی تیمهای سلامت، پیشرفت طرح در سطح قابل قبولی قرار دارد و آمار عملکرد دانشگاه در میان ۱۵ دانشگاه اجراکننده، بهترین بوده است. این موفقیت حاصل همکاری صمیمانه و مسئولیتپذیری پرسنل خدوم است که با جدیت در حال پیگیری طرح هستند و برای ارتقای سلامت جامعه گام برمیدارند.
با توجه به نزدیکی به پایان مهلت طرح، از خانوادههای محترم درخواست میشود در هفته باقیمانده، کودکان واکسینهنشده خود (در گروه هدف ۲۴ تا ۷۲ ماهه) را هرچه سریعتر برای دریافت واکسن به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت یا پایگاه بهداشتی ببرند تا پوشش واکسیناسیون به سطح مطلوب برسد.
نظر شما