معاون استاندار اصفهان خبر داد:​ ملی شدن اعتبارات استانداری‌ها و رفع تبعیض حقوقی

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
|
۱۴:۰۸:۲۸
| کد خبر: ۲۳۳۹۷۹۴
معاون استاندار اصفهان خبر داد:​ ملی شدن اعتبارات استانداری‌ها و رفع تبعیض حقوقی
برنا- گروه استانها: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از تغییر ساختار بودجه‌ای استانداری‌ها به ردیف ملی و تسویه کامل بدهی‌های معوق این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ابراهیم معتمدی در گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته جهت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان وزارت کشور اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری نمایندگان مجلس ، از ابتدای سال ۱۴۰۵ بودجه استانداری‌ها از وضعیت استانی به ساختار ملی تغییر یافت.

​پایان ناترازی حقوقی و تغییر نظام پرداختی

​وی با بیان اینکه احکام جدید کارکنان توسط وزارت کشور در حال صدور است، تصریح کرد: با این تحول، استانداری‌ها نیز همانند سایر دستگاه‌های ملی از مزایا و رفاهیات بهره‌مند می‌شوند و این اقدام گام بزرگی برای رفع بی‌عدالتی‌های سنوات قبل و کاهش فاصله دریافتی بین دستگاه‌های ملی و استانی بود.

​معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: در حال حاضر مدیریت مسائل مالی و حقوقی مستقیماً از طریق وزارت کشور انجام می‌شود و ارتباط بودجه‌ای با سازمانهاي برنامه و بودجه استانها در این بخش كمتر شده است که این امر موجب روان‌سازی پرداخت‌ها و ثبیت رفاهیات بر اساس سرانه‌های ملی خواهد بود.

​معتمدی به انضباط مالی در بدنه استانداری اشاره کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده، مجموعه‌ای از بدهی‌ها از سنوات گذشته تسویه شده و در حال حاضر استانداری اصفهان هیچ‌گونه بدهی معوقی به پیمانکاران یا اشخاص حقیقی در این بخش ندارد.

​وی همچنین خاطرنشان کرد: هرچند اعداد و ارقام رفاهیات هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دارد، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد میزان پرداختی‌ها در سال ۱۴۰۴ نسبت به سال ۱۴۰۳ بهبود داشته و این مسیر صعودی برای رسیدن به تراز سایر دستگاه‌های برتر ادامه خواهد داشت.

​ساماندهی نیروهای قراردادی و خدماتی

​معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از تمرکز بر ساماندهی نیروهای راننده، تأسیسات و خدمات خبر داد و گفت: اطلاعات این بخش‌ها به همراه نیروهای قراردادی در پنج حوزه مختلف جمع‌آوری و به وزارت کشور ارسال شده است تا حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای بهبود وضعیت این کارکنان به کار گرفته شود.

بازسازی اماکن آسیب‌دیده و ارتقای زیرساخت‌های امنیتی

​معتمدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازسازی ابنیه دولتی پرداخت و بیان داشت: در پی آسیب‌های وارده به برخی فرمانداری‌ها در سال‌های گذشته، پروژه‌های بازسازی با جدیت دنبال می‌شود.

​وی افزود: ۲۸ مرکز اصلی در حوزه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان که دچار آسیب جدی شده بودند، در اولویت بازسازی قرار دارند و در حال حاضر بسیاری از این پروژه‌ها پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی داشته‌اند و تجهیزات لازم برای ارتقای توان عملیاتی و پشتیبانی آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر