تقدیر رئیس هیات رزمی اراک از مجاهدان بیادعای هلالاحمر / یاد شهدای جنگ رمضان مایه افتخار است
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی ، رضا براتی، رئیس هیات انجمنهای ورزشهای رزمی شهرستان اراک، در پیامی به مناسبت روز جهانی نهضت بینالمللی صلیب سرخ و هلالاحمر و آغاز هفته هلالاحمر، ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام این نهاد بهویژه شهدای جنگ رمضان و با قدردانی از تلاشهای امدادگران، نجاتگران، اعضا و داوطلبان، آنان را نماد ایثار و فداکاری عنوان کرد و ایثار، شجاعت و فداکاری بینظیر ایشان را تجلی عالیترین ارزشهای انسانی و جوانمردی دانست.
متن کامل پیا رضا براتی م به شرح زیر است:
«هلالاحمر تنها یک سازمان امداد نیست؛ میدان بیامان مردان و زنانی است که از هستی خود میگذرند تا هستی دیگری حفظ شود. شما امدادگران، نجاتگران، اعضا و داوطلبان، در سیاهترین ساعات بحران – از دل آوار تا زبانههای آتش، از سیل خروشان تا جادههای حادثه – اولین و بیادعاترین فریادرسانید. دستهایی که به سوی آسیبدیده دراز میشوند، پیش از هر نسخه و تجهیزی، معجون ایمان و ایثار است.
امروز و در آستانه روز جهانی صلیب سرخ و هلالاحمر، با قامتی استوارتر و عزمی راسختر، یاد شهدای بلندآوازه هلالاحمر را گرامی میداریم؛ آنان که در جنگ رمضان – در اوج آتش و آهن – برای نجات مجروحان جنگی و انتقال امانت انسانیت، فراتر از دستور و مرز، جان شیرین را بذل کردند. نام این شیرمردان در زیباترین صفحههای تاریخ ایثار این سرزمین جاودانه است. آنان به ما آموختند که "جوانمردی" نه در باشگاه و میدان ورزش، که در میدان خطر و در کنار درد معنا مییابد.
از سوی خانواده بزرگ ورزشهای رزمی شهرستان اراک، که روحیه "فتوت و غیرت" را سرلوحه خود میداند، دست هر یک از شما ایثارگران را میفشارم و سر تعظیم فرود میآورم. شما اسطورههای بینشان این شهر و این دیارید. سربلندی، سلامت و توفیق روزافزون همگی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»
رضا براتی
رئیس هیات انجمنهای ورزشهای رزمی شهرستان اراک