رئیس فدراسیون جودو: رئیس فدراسیون جهانی از وزیر ورزش برای حضور در مسابقات جهانی جودو دعوت کرد
به گزارش برنا، آرش میراسماعیلی گفت: نتایج تاثیرگذار این نشست را جودو ایران در آینده خواهد دید.
رئیس فدراسیون جودو به دعوت رئیس فدراسیون جهانی در قزاقستان نشست دو ساعته خصوصی و مهمی با وی داشت، نتایج این دیدار را برای جودو ایران مثبت ارزیابی کرد.
میراسماعیلی در تشریح جلسه مهمی که با «ماریوس ویزر» رئیس فدراسیون جهانی جودو داشت گفت: در ابتدای این نشست پیام وزیر محترم ورزش و جوانان را به رئیس فدراسیون جهانی اعلام کردم که ایشان نیز متقابلا با قدردانی از وزیر ورزش ایران، از وی دعوت کرد تا در مسابقات جهانی جودو که سال جاری در باکو برگزار خواهد شد، حضور داشته باشد.
رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: آقای ویزر با اشاره به دیداری که در ترکیه با وزیر ورزش ایران داشته است خواستار تعامل و ارتباط بیشتر با ورزش ایران شد و رسما از احمد دنیامالی دعوت کرد به عنوان مهمان ویژه در مسابقات جهانی حضور داشته باشد.
آرش میراسماعیلی در مورد مسائل مطرح شده در نشست با رئیس فدراسیون جهانی گفت: مهمترین مسالهای که با ایشان مطرح کردم شهادت تعدادی از جودوکاران ایران در حملات آمریکایی - صهیونیستی به کشورمان بود که آقای ویزر ابراز تاسف خود را اعلام و تاکید کردند که از طرف ایشان به خانواده جودوکارانی که فرزندان شان را در این جنگ از دست دادهاند تسلیت بگویم. وی اعلام کرد که این شهدا جزو خانواده جودو جهان بودند و بابت اتفاقی که رخ داده متاسف است.
رئیس فدراسیون جودو در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت این رشته در ایران به رئیس جهانی اشاره کرد و گفت: وضعیت ملی پوشان و رویدادهای پیش روی تیم ملی ایران را برای ایشان تشریح کردم و همچنین درباره وضعیت داوران جودو کشورمان هم نکاتی را مطرح کردم.
وی ادامه داد: آقای ویزر از این که جودوکاران ایران پس از شش سال دوری در مسابقات گرنداسلم شرکت کردهاند بسیار خوشحال بود و ابراز امیدواری کرد که این حضور در رویدادها و تورنمنتهای آینده هم ادامه داشته باشد و جودو ایران به سطح اول جهان برگردد.
میراسماعیلی در پایان با تاکید بر اینکه نتایج مثبت این جلسه را جودو ایران در آینده خواهد دید، گفت: تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین فدراسیون جودو ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد که آقای ویزر هم در این نشست بر این تعامل تاکید و خواستار ادامه ارتباط نزدیک با ایران شد.
در پایان این نشست از سوی آرش میراسماعیلی هدیهای به رسم یادبود به «ماریوس ویزر» رئیس فدراسیون جهانی جودو اهدا شد.
انتهای پیام/