با حضور مسئولان استان ایلام برگزار شد

تجلیل از روان‌شناسان و مشاوران فعال ایلام در ایام جنگ رمضان

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
|
۱۶:۰۵:۳۱
| کد خبر: ۲۳۴۰۳۴۰
تجلیل از روان‌شناسان و مشاوران فعال ایلام در ایام جنگ رمضان
برنا - باشگاه جوانی؛ آیین تجلیل از روان‌شناسان و مشاوران فعال استان ایلام در ایام جنگ رمضان با حضور مسئولان استانی در دانشگاه پیام نور ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیین تجلیل از روان‌شناسان و مشاوران فعال استان ایلام در ایام جنگ رمضان، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس انجمن مشاوران استان در محل دانشگاه پیام نور ایلام برگزار شد.

در این مراسم، رستمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تقدیر از تلاش‌های روان‌شناسان و مشاوران در دوران جنگ رمضان اظهار کرد: ارائه مشاوره‌های به‌موقع و تخصصی در شرایط جنگی نقش مهمی در بازگرداندن آرامش به جامعه و کاهش فشارهای روحی و روانی مردم داشت.

وی افزود: تجلیل از این عزیزان در واقع قدردانی از انسان‌هایی است که در سخت‌ترین شرایط، همراه و یاور مردم بودند و نقش مؤثری در حفظ آرامش و افزایش تاب‌آوری اجتماعی ایفا کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تأکید بر اهمیت سلامت روان در جامعه تصریح کرد: کارشناسان و مشاوران نقش بی‌بدیلی در افزایش روحیه امید، تقویت همدلی و شکل‌گیری جامعه‌ای آرام و پویا دارند.

رستمی همچنین بر ضرورت همفکری و همکاری میان دستگاه‌های مختلف و نخبگان حوزه روان‌شناسی تأکید کرد و گفت: با تقویت تعامل میان نهادهای تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران و روان‌شناسان، می‌توان مسیر عبور از مشکلات اجتماعی و تحقق اهداف انسانی را هموارتر کرد.

این مراسم با همکاری معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان ایلام و دانشگاه پیام نور برگزار شد و در پایان، از ۱۵ نفر از روان‌شناسان و مشاوران فعال در ایام جنگ رمضان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نویسنده :
ایرج فریادیان
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر