در دیدار رئیس اسبق فدراسیون دو و میدانی با احسان حدادی مطرح شد: امیدوارم تیم ملی در ناگویا روند موفقیت آمیزی داشته باشد

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
|
۱۸:۳۲:۰۱
| کد خبر: ۲۳۴۰۳۸۹
در دیدار رئیس اسبق فدراسیون دو و میدانی با احسان حدادی مطرح شد: امیدوارم تیم ملی در ناگویا روند موفقیت آمیزی داشته باشد
برنا - گروه ورزشی: رئیس پیشین فدراسیون دو و میدانی با احسان حدادی نشست ویژه‌ای را برگزار کرد.  

به گزارش برنا، صادق شیرزاد گفت: امیدوارم تیم ملی دو و میدانی ایران در ناگویا روند موفقیت آمیزی را داشته باشد.

رئیس پیشین فدراسیون دو و میدانی در این دیدار با اشاره به سوابق قهرمانی احسان حدادی و حضور او در مسئولیت کنونی گفت: از اینکه در این پست مدیریتی، ورزشکار و قهرمان قابلی نشسته خوشحالم. کسی که به تمام پیچ و خم‌های عمر قهرمانی یک ورزشکار آگاه است. توان مدیریتی شما در کسب مدال‎‌ها و عنوان‌های ارزنده دوران قهرمانی مشهود بود و مطمئنم این توانمندی در اداره وضعیت کنونی دو و میدانی ایران نیز کارساز است.

شیرزاد افزود: ابعاد ملی و فراملی تفکر و اندیشه شما در حال حاضر برای دو و میدانی ایران نیاز است. من معتقدم شما با بهره‌گیری از تجارب کارشناسان و البته مدیران باتجربه این رشته ورزشی، می‌توانید آینده درخشانی را برای دو و میدانی رقم بزنید.

رئیس پیشین فدراسیون دو و میدانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای حدادی و دو و میدانی گفت: سال حساسی در پیش روی دو و میدانی است و با توجه به اهمیت مدال آوری در بازی‌های آسیایی ناگویا، امیدوارم موفقیت از آن تیم ملی ایران باشد و دو و میدانی نیز سهم بسزایی از سبد مدال اوری کاروان ورزش ایران در این آوردگاه مهم داشته باشد.

احسان حدادی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز ضمن قدردانی از زحمات صادق شیرزاد در دوران تصدی گفت: خدمات خالصانه شما در مدت زمان ریاست در این فدراسیون بر هیچ کس پوشیده نیست و از تجربیات شما در این زمینه به طور حتم بهره خواهیم برد. همچنین از شما به واسطه تألیف و ارائه کتاب ارزنده "آموزش تخصصی پیاده‌روی در دو و میدانی" قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر