جهش ۳ برابری اعتبارات ملی در جاجرم با وعده «یک همت» / آغاز واگذاری زمین به جوانان از این هفته
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ،محمد ایزدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به «جنگ واقعی اقتصادی» تأکید کرد: دشمن به دنبال نارضایتی مردم است و مدیران باید با روحیه جهادی و پیوستهای اجتماعی، شبانهروزی کار کنند تا راه بر هر فتنهای بسته شود.
فرماندار جاجرم هرگونه مسئله ایجادکننده نارضایتی را «خط قرمز» دانست و گفت: هیچ تصمیمی بدون در نظر گرفتن منافع حداکثری مردم گرفته نخواهد شد و از اقدامات تفرقهآمیز پرهیز میکنیم.
جهش سه برابری اعتبارات ملی
ایزدی با اعلام این دستاورد مهم، گفت: مجموع اعتبارات ملی شهرستان از ۳۸۰ میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از «یک همت» (۱۰۰۰ میلیارد تومان) در سال ۱۴۰۵ رسیده است. وی این موفقیت را حاصل وحدت میان مدیران، شورای تأمین، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس دانست.
پروژههای حیاتی در اولویت
فرماندار از اختصاص اعتبار ویژه به پروژههای جاده میامی-جاجرم، جاده سنخواست-بجنورد، سد دربند و تصفیهخانه فاضلاب خبر داد.
آغاز واگذاری زمین برای جوانی جمعیت
ایزدی با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه مسکن اعلام کرد: فرآیند واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت از ابتدای همین هفته آغاز شده است؛ گامی مهم در حمایت از خانواده و تحقق عدالت اجتماعی.
حمایت از پزشک خانواده
وی با تأکید بر اجرای طرح پزشک خانواده به عنوان یکی از سیاستهای کلیدی دولت چهاردهم، آن را گامی بزرگ در توسعه سلامت شهرستان و منتفع شدن مردم ارزیابی کرد.
بخشدار مرکزی منصوب شد
ایزدی در پایان ضمن اعلام انتصاب بخشدار مرکزی جاجرم، گفت: بخش مرکزی ظرفیتهای بینظیری دارد و انتظار میرود با برنامهریزی جدید شاهد تحول چشمگیر در توسعه آن باشیم. هدف نهایی، ایجاد رضایتمندی حداکثری در دورترین نقاط شهرستان است.