ناکامی «فانتزیهای دشمن» در میادین نفتی ایران / وزیر نفت: نه تولید کاهش یافت، نه صادرات متوقف شد!
وزیر نفت با اعلام یک خبر استراتژیک تأکید کرد: «در طول ۴۰ روز نبرد و فشار، نهتنها تولید نفت ایران حتی یک قدم عقب ننشست، بلکه فرآیند صادرات نیز به شکلی مطلوب و منظم ادامه یافت.» پاکنژاد با پذیرش وجود چالشهایی در دوران محاصره، خاطرنشان کرد که با تدابیر اتخاذ شده، تمامی موانع مدیریت شده و این روندِ پایداری با قدرت کماکان ادامه دارد.
مدیریت مصرف؛ پادزهر واردات بنزین
بخش دیگری از سخنان پاکنژاد به موضوع حساس بنزین و لزوم همراهی ملی اختصاص داشت. وی با یادآوری آسیبهای وارده به برخی زیرساختهای تولیدی در طول جنگ، تصریح کرد: «مدیریت مصرف، امروز یک راهبرد جهانی است؛ حتی کشورهایی که مستقیماً درگیر جنگ نبودند به این سمت حرکت کردهاند.» وزیر نفت تأکید کرد که ایران برای حفظ استقلال خود و بینیازی مطلق از واردات، نیازمند مدیریت هوشمندانه مصرف سوخت است تا آسیبهای جنگی به زیرساختها، کوچکترین اثری بر معیشت و رفاه جامعه نگذارد.
پیام نهایی: اقتداری که با شایعه نمیلرزد*این گزارش نشان میدهد که بدنه صنعت نفت ایران نه تنها در برابر حملات فیزیکی، بلکه در برابر جنگ روانی دشمن نیز به یک بلوغ و تابآوری کامل رسیده است؛ جایی که تولید و صادرات، با قدرت به مسیر خود ادامه میدهند.
انتهای پیام/