کرمانشاه می تواند به عنوان مهد علم و فناوری در کشور مطرح شود
بهگزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ جلسه هم اندیشی معاونت علمی پژوهشی سپاه حضرت نبی کرم (ص) که در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.
غلامرضا محمدی معاون علمی پژوهشی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در این نشست از برنامه ریزی برای برگزاری فعال سازی اندیشکده های علمی و خانه نخبگان استان و شهرستان های تابع خبر دارد و گفت: برگزاری رویداد «سدرا»با ارائه طرح های علمی و پژوهشی در حوزه های علوم انسانی و علوم پایه، می تواند استعدادها و ظرفیت های علمی پژوهشی استان کرمانشاه را در سطح کشور معرفی کند.
وی یادآور شد: شتابدهی به فعالیتهای علمی ذیل خانه نخبگان و اندیشکدههای علمی ، یکی از اهدافی است که از روز حضور در این معاونت در اهداف و برنامه های خود تعریف کرده است اما شرایط خاص کشور تا کنون اجازه اجرایی کردن آنها را نداده است ولی در سال ۱۴۰۵ در راستای فعلیت بخشیدن به این برنامه ها با شتاب گام برخواهیم داشت.
محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهید امت و شهدای جنگ تحمیلی سوم، بر حضور جهادی نخبگان در عرصه های علمی و پژوهشی تاکید کرد و گفت: با تلاش نخبگان، کرمانشاه می تواند به عنوان مهد علم و فناوری در بین استان های کشور مطرح شود.
انتهای پیام/