درخشش جودوکاهای ایرانی در رقابتهای گرند پری قزاقستان

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
|
۱۴:۲۵:۵۱
| کد خبر: ۲۳۴۱۸۴۳
درخشش جودوکاهای ایرانی در رقابتهای گرند پری قزاقستان
برنا- گروه استانها: ملی‌پوشان جودوی نابینایان و کم‌بینایان ایران در رقابت‌های گرندپری قزاقستان موفق به کسب یک مدال نقره و ۳ برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا تهران، ملی‌پوشان جودوی نابینایان و کم‌بینایان ایران در رقابت‌های گرندپری قزاقستان موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند تا عملکرد قابل توجهی را در این رویداد بین‌المللی به ثبت برسانند.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان از هفدهم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه در رقابت‌های گرندپری قزاقستان حضور داشت و اعضای تیم طبق برنامه، روز جمعه ساعت ۱۷ از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به میهن بازخواهند گشت.

در این مسابقات، خیرالله‌زاده با ارائه نمایشی مقتدرانه موفق شد در دور نخست حریفانی از کره‌جنوبی، فرانسه و ازبکستان را شکست دهد و راهی دیدار نهایی شود. وی در فینال برابر جودوکاری از کشور میزبان قرار گرفت و پس از رقابتی نزدیک، به مدال ارزشمند نقره دست یافت.

علی نوایی نیز پس از پیروزی مقابل نماینده آذربایجان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد، اما برابر حریفی از برزیل شکست خورد. وی در دیدار رده‌بندی با غلبه بر نماینده ازبکستان، مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

موسی غلامی دیگر نماینده کشورمان، در دور نخست جودوکاری از سوئد را شکست داد و سپس مقابل نماینده قزاقستان به برتری رسید. غلامی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب حریف روسی شد، اما در دیدار رده‌بندی با ضربه فنی کردن نماینده ازبکستان، به مدال برنز رسید.

همچنین امیرحسین نیمروزی در دور نخست نماینده فرانسه را ضربه فنی کرد و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله برابر حریفی از قزاقستان شکست خورد، اما در دیدار رده‌بندی با ضربه فنی کردن نماینده کره‌جنوبی ـ که سابقه قهرمانی پارالمپیک را در کارنامه داشت ـ سومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

رقابت‌های گرندپری قزاقستان با حضور برترین جودوکاران نابینا و کم‌بینای جهان برگزار شد و ملی‌پوشان ایران با عملکردی شایسته، توانمندی‌های خود را در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر