نیکفر:هیچ تیمی منحل نمیشود! / بودجه آسیاییِ بانوان کنار گذاشته شده، نوبت قهرمانیِ فوتبال است
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، منوچهر نیکفر در واکنش به اخبار منتشر شده پیرامون وضعیت اقتصادی باشگاه، با اقتدار از برنامههای آینده طلاییپوشان دفاع کرد.
پایان شایعات انحلال؛ صیانت از امپراتوری ۶۸ تیمی
نیکفر با رد قاطعانه شایعه انصراف از برخی رشتهها گفت: سیاست اصلی ما حفظ تمامی تیمهاست. سپاهان با ۱۵ رشته آقایان و ۱۴ رشته بانوان، در مجموع ۶۸ تیم ورزشی و بیش از ۲۳۰۰ ورزشکار را تحت پوشش دارد. ما به مردم اطمینان میدهیم که تمام این تیمها حفظ خواهند شد؛ هرچند با توجه به اولویت شرکت فولاد مبارکه در بازسازی کارخانه، تعدیلهایی در بودجه انجام دادهایم، اما این به معنای حذف هیچ رشتهای نیست.
وی در ادامه با قدردانی از مدیریت ارشد فولاد مبارکه افزود: از جناب آقای دکتر زرندی و هیئت مدیره محترم سپاسگزارم که در این شرایط سخت، همچنان به ورزش اولویت دادند و بودجههای مناسبی را برای ما پیشبینی کردند.
نیکفر در خصوص تیم قهرمان هندبال بانوان و حضور در رقابتهای آسیایی نیز تأکید کرد و گفت: این تیم با اقتدار قهرمان ایران شده و استحقاق درخشش در قاره را دارد. بودجه اعزام به مسابقات آسیایی را پیشبینی و کنار گذاشتهایم و با همکاری فدراسیون، برای کسب رتبه در سطح آسیا راهی این مسابقات خواهیم شد.
حضور در آسیا؛ وعدهای که عملی شد
مدیرعامل سپاهان در پاسخ به حواشی مربوط به انصراف تیم فوتبال سپاهان از رقابتهای قارهای تصریح کرد: ما قطعاً شرکت خواهیم کرد. مشکلات مالی داریم ولی این باعث نمی شود که در مسابقات شرکت نکنیم. بودجه باشگاه و تیم را تعدیل کردیم؛ ولی بودجه لازم را برای شرکت در مسابقات آسیایی حتماً کنار گذاشته ایم و پیشبینی میکنیم. ان شاالله بافضلل العی قطعاً در مسابقات شرکت خواهیم کرد. با برنامهریزیهایی که انجام میدهیم خواهید دید که کسب نتایج خوبی هم خواهیم داشت.
خط و نشان برای مدعیان لیگ برتر فوتبال
نیکفر در پیامی مستقیم به هواداران، درباره وضعیت تیم فوتبال نیز خاطرنشان کرد: مردم عزیز اصفهان نگران نباشند. شاید در مقاطعی نیاز به جوانسازی تیم داشته باشیم، اما این قول را میدهم که با قدرت در لیگ برتر حضور خواهیم داشت. ما خودمان را شانس اصلی قهرمانی میدانیم و امیدواریم بعد از وقفه بازیهای جام جهانی، دوباره جام را به اصفهان بیاوریم.
مدیرعامل سپاهان در پایان، قهرمانی مقتدرانه تیم هندبال بانوان در بیست و یکمین دوره لیگ برتر را به مردم اصفهان تقدیم و بر تداوم این موفقیتها تأکید کرد.
انتهای پیام