تقدیر از کارکنان هلال احمر بیرجند در قالب پویش «خدمت به خدمترسانان»
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، در قالب پویش «خدمت به خدمترسانان» و همزمان با هفته هلال احمر، تلواری سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به همراه سمعیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و کریمی دبیر سمن جوانان افق اندیشه مطهر با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند، با رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار و از خدمات آنان تقدیر کردند.
این دیدار با هدف ارج نهادن به تلاشهای کارکنان و نیروهای خدمترسان هلال احمر برگزار شد و حاضران از نقش مؤثر این مجموعه در ارائه خدمات امدادی، درمانی و انسانی قدردانی کردند.
برگزارکنندگان این پویش اعلام کردند: هدف از اجرای پویش «خدمت به خدمترسانان»، تکریم مشاغلی است که در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در شرایط امروز، با ایثار و تعهد در مسیر خدمت به مردم فعالیت میکنند.
این برنامه در راستای ترویج فرهنگ قدردانی و حمایت از نیروهای امدادی و خدمترسان در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی برگزار شد.
انتهای پیام/