دستگیری سوداگران مرگ در تعقیب و گریز پلیس مسجدسلیمان
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی عباسی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه جهانگیر شمالی پس از رصد اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ و یک محکوم متواری به ۱۵ سال حبس در حوزه استحفاظی خود مطلع شدند و پیگیری موضوع را بهطور ویژه در دستور کار قرار دادند.
او گفت: ماموران پاسگاه جهانگیر شمالی طی اجرای طرح مهار، به خودروی متهم که قصد جا به جایی مقادیر قابلتوجهی مواد مخدر به شهرستان همجوار را داشته، دستور ایست دادند؛ اما متهم به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد.
مقام عالی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن اشاره به اینکه ماموران پس از ساعتی تعقیب و گریز موفق به توقف خودروی مذکور و دستگیری متهم و همدستش شدند، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان، ۲۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
رییس پلیس شهرستان مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای طی مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
انتهای پیام/