دورکاری اداری ۱۵ شهرستان خوزستان به دلیل ورود توده گرد و غبار خارجی
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی استانداری خوزستان امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان و افزایش غلظت آلایندههای جوی، بنا بر مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سهشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشتماه فعالیت اداری در شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شوشتر، گتوند، هویزه، دشت آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر به صورت دورکاری انجام شود.
لازم به توضیح است، مراکز خدماتی، امدادی و درمانی از جمله آتشنشانی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر دستگاههای خدماترسان از این مصوبه مستثنی بوده و طبق روال عادی فعالیت خواهند کرد.
تصمیم گیری در خصوص تعطیلی بانک ها، براساس تصمیم شورای هماهنگی بانکها اتحاذ خواهد شد.
در این اطلاعیه بر توصیههای بهداشتی و ایمنی زیر تاکید شده است:
- خودداری از تردد غیرضروری در فضاهای باز، استفاده از ماسک استاندارد در صورت حضور در محیط بیرون، توجه ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی به توصیههای بهداشتی، بسته نگه داشتن درب و پنجرهها.
بدیهی است در صورت تداوم شرایط نامساعد جوی، تصمیم های تکمیلی برای سایر شهرستانها متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
انتهای پیام/