قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از حضور رئیس‌جمهور در گردهمایی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
|
۱۱:۳۴:۱۸
| کد خبر: ۲۳۴۳۴۹۷
قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از حضور رئیس‌جمهور در گردهمایی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی
برنا- گروه سیاسی: رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از حضور رئیس‌جمهور در گردهمایی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد.

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏«حضور صمیمانه و سرزده دکتر ‌#پزشکیان در همایش روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، برای فعالان این عرصه دلگرم‌کننده و الهام‌بخش بود

‏تأکید رئیس‌جمهور محترم بر ضرورت ‌ #همبستگی_ملی⁩، پرهیز از اختلاف و تفرقه، مدیریت مصرف و گفت‌وگوی صادقانه با مردم، مسئولیت روابط‌عمومی‌ها را در این مقطع حساس، دوچندان می‌کند.

‏روابط‌عمومی‌های دولت با انگیزه‌ای تازه، برای تقویت اعتماد عمومی، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و روایت دقیق تلاش‌ها و مسائل کشور، ‌ #برای_ایران⁩ در کنار مردم خواهند ماند.

‏از این حضور ارزشمند و سخنان راهگشا صمیمانه سپاسگزارم.»

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر