قدردانی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت از حضور رئیسجمهور در گردهمایی روابطعمومیهای دستگاههای اجرایی
برنا- گروه سیاسی: رئیس شورای اطلاعرسانی دولت از حضور رئیسجمهور در گردهمایی روابطعمومیهای دستگاههای اجرایی قدردانی کرد.
الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاعرسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حضور صمیمانه و سرزده دکتر #پزشکیان در همایش روابطعمومیهای دستگاههای اجرایی، برای فعالان این عرصه دلگرمکننده و الهامبخش بود
تأکید رئیسجمهور محترم بر ضرورت #همبستگی_ملی، پرهیز از اختلاف و تفرقه، مدیریت مصرف و گفتوگوی صادقانه با مردم، مسئولیت روابطعمومیها را در این مقطع حساس، دوچندان میکند.
روابطعمومیهای دولت با انگیزهای تازه، برای تقویت اعتماد عمومی، ترویج فرهنگ صرفهجویی و روایت دقیق تلاشها و مسائل کشور، #برای_ایران در کنار مردم خواهند ماند.
از این حضور ارزشمند و سخنان راهگشا صمیمانه سپاسگزارم.»
انتهای پیام
نظر شما