با تدبیر استاندار مازندران؛ گره پروژههای عمرانی تنکابن یکی پس از دیگری باز میشود
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، عبدالرضا دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از پروژههای عمرانی این شهرستان، از تخصیص اعتبارات قابلتوجه و تمرکز ویژه استانداری بر تکمیل طرحهای نیمهتمام خبر داد.
او با اشاره به سیاستهای راهبردی استاندار مازندران برای تسریع در آبادانی استان گفت: طی یک سال و اندی گذشته، با همراهی مدیریتی و مالی استانداری، بیش از یکهزار و ۵۰۰ پروژه نیمهتمام از مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ طرح در سراسر استان تکمیل شده و موج جدیدی از نهضت عمرانی در مازندران شکل گرفته است.
دادبود اعلام کرد: از مجموع ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاستجمهوری به مازندران، تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان با پیگیری استاندار ابلاغ شده و بخش باقیمانده نیز بهزودی تخصیص مییابد؛ موضوعی که نوید میدهد در سالهای ۱۴۰۵ و ۱۴۰۶ عملاً تمام پروژههای نیمهتمام استان به سرانجام برسند.
معاون عمرانی استاندار با اشاره به دستور ویژه استاندار مازندران برای حل مشکل دیرینه پسماند تنکابن گفت: با استقرار مدیریت جدید و ساماندهی بنیانی سایت از سال گذشته، روند کار سرعت گرفته و پیشبینی میشود بخش اصلی این مرکز طی دو ماه آینده و فاز تکمیلی نیز تا پایان شهریورماه به بهرهبرداری برسد. به این ترتیب، معضل چند دههای پسماند تنکابن با تدابیر استاندار برای همیشه برطرف خواهد شد.
دادبود در ادامه از اجرای پروژههای مهم عمرانی در سطح شهر تنکابن خبر داد و گفت: طرح ساماندهی سواحل، پروژههای پیادهراهسازی، احداث پل چهارم، راه دسترسی بیمارستان و پل طبیعت با وجود مشکلات اعتباری، با حمایت استانداری و تلاش شهرداری و شورا با سرعت در حال اجراست و بخش قابلتوجهی از آنها تا پایان سال جاری در اختیار مردم قرار میگیرد.
وی در پایان تأکید کرد: با تدابیر استاندار مازندران، جریان اجرای پروژههای عمرانی در هیچ نقطهای متوقف نمانده و مدیریت ارشد استان با تمام توان از پروژههای شهرداریها، بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی حمایت اداری و مالی خواهد کرد.
انتهای پیام