روایت مقاومت در قاب رسانه؛ برگزیدگان ششمین جشنواره"سلام خوزستان" معرفی شدند
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره استانی"سلام خوزستان" با محوریت"روابط عمومیها؛ روایتگر جنگ و مقاومت" عصر روز بیست و نهم اردیبهشت ماه در سالن همایشهای گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان با حضور مسوولان استانی، مدیران روابط عمومی، فعالان رسانهای و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره سلام خوزستان در این مراسم ضمن اشاره به استقبال گسترده روابط عمومیهای استان اظهار کرد: در این دوره، ۷۰ روابط عمومی از اداره، سازمانها و شرکتهای استان حضور داشتند و در مجموع بیش از یک هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
شهرام ملکینیا عالم افزود: آثار ارسالی در ۱۲ بخش تخصصی مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت و در پایان، ۳۷ روابط عمومی موفق به کسب عناوین برگزیده شدند.
او ادامه داد: در بخش ویژه این جشنواره نیز از ۶ خانواده معظم شهدا، پنج عکاس، پنج خبرنگار و پنج مدیر روابط عمومی که در جریان جنگ سوم(رمضان) و حمله رژیم صهیونیستی - آمریکایی نقش فعالی در حوزه اطلاعرسانی، روایتگری رسانهای و مدیریت افکار عمومی داشتند، تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری خوزستان و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره در ادامه این مراسم، با تاکید بر ضرورت رویدادمحور بودن روابط عمومیها، اظهار کرد: روابط عمومی امروز باید در متن تحول ها و بحرانها حضور فعال، سریع و حرفهای داشته باشد و بتواند روایت صحیح، امیدآفرین و مؤثر را به جامعه منتقل کند.
نعیم حمیدی افزود: عملکرد روابط عمومیها در ایام جنگ و بحران نشان داد این حوزه فراتر از یک بخش اداری، نقش مهمی در جهاد تبیین، مدیریت افکار عمومی و تقویت انسجام اجتماعی بر عهده دارد.
همچنین رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه اثرگذار روابط عمومیها اظهار کرد: روابط عمومیها در شرایط حساس و بحرانی، نقشی تعیینکننده در آرامشبخشی، اعتمادسازی و تقویت سرمایه اجتماعی ایفاء میکنند و باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.
لازم به توضیح است که در پایان این مراسم، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز از روابط عمومیهای برگزیده، فعالان رسانهای و چهرههای منتخب حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/