پایان نخستین اردوی تیم‌های ملی اسکواش در یزد/ملی‌پوشان در مسیر آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی ناگویا

|
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
|
۱۰:۰۱:۳۰
| کد خبر: ۲۳۴۴۳۴۲
پایان نخستین اردوی تیم‌های ملی اسکواش در یزد/ملی‌پوشان در مسیر آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی ناگویا
برنا _ گروه ورزشی:نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی اسکواش ایران در دو بخش آقایان و بانوان، در خانه اسکواش یزد به پایان رسید.

به گزارش برنا، این اردو از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه و در راستای برنامه‌ریزی منسجم فدراسیون برای آماده‌سازی ملی‌پوشان جهت حضور شایسته در بازی‌های آسیایی ناگویا در مجموعه بین‌المللی اسکواش کوثر (خانه اسکواش یزد) برگزار شد.

ملی‌پوشان حاضر در این مرحله، طی ۱۰ روز و زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی، تمرینات تخصصی خود را در بخش‌های فنی، تاکتیکی و بدنسازی دنبال کردند و برنامه‌های تمرینی مطابق با اهداف تعیین‌شده با کیفیت مطلوب به اجرا درآمد.

در این اردو، ارزیابی مستمر وضعیت آمادگی بازیکنان، ارتقای شاخص‌های فنی و بدنی و همچنین هماهنگی بیشتر ملی‌پوشان در دستور کار کادر فنی قرار داشت و روند برگزاری تمرینات در فضای حرفه‌ای و استاندارد خانه اسکواش یزد رضایت کامل مسئولان فنی را به همراه داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی در ماه‌های آینده نیز در استان‌های مختلف پیگیری خواهد شد تا ملی‌پوشان کشورمان با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی ناگویا حضور یابند.

اسکواش

اسکواش

اسکواش

اسکواش

اسکواش

 

اسکواش

اسکواش

اسکواش

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر