دومین کاروان همبستگی ملت ازبکستان از مرز لطف آباد وارد خراسان رضوی شد
برنا- گروه استانها: فرماندار درگز گفت: دومین کاروان همبستگی دولت و ملت ازبکستان شامگاه چهارشنبه از طربق مرز لطف آباد شهرستان درگز وارد کشورمان شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مجتبی بزم آرا افزود: دومین کاروان همبستگی دولت و ملت ازبکستان شامل؛ ۱۵ دستگاه کامیون حامل اقلام دارویی و پزشکی پس از عبور مسیر زمینی کشور ترکمنستان حوالی ساعت ۲۱ امشب از مرز زمینی لطفآباد شهرستان درگز وارد کشور شد.
وی گفت: ۲۶ اسفند ماه پارسال نخستین کاروان کمک های مردم ازبکستان شامل ۶ دستگاه کامیون در راستای تداوم روابط حسنه دیپلماتیک همزمان با جنگ آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران اسلامی در قالب کمک های بشر دوستانه از مرز لطف آباد وارد کشورمان شده بود.
فرماندار درگز ادامه داد: این اقلام با هماهنگی استانداری خراسان رضوی، نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، گمرک، پایانه مرزی، مرزبانی و هلال احمر از مرز زمینی لطف آباد وارد کشور و در روزهای آینده تحویل جمعیت هلالاحمر در تهران خواهد شد.
نظر شما